Sobotní zamrzlé tůně

30.01.2016 13:44

Nejdříve jsem chtěla tento článek napsat, pak jsem si zas říkala, že ve srovnání s mými výlety není vlastně moc o čem, ale ono je, vždycky je o čem :-)

Byla to naše klasická sobota s mým mužem, kdy máme jednou za 14 dní oba volno. Nic náročného, většinou lokálního a výprava se koná na místa, která jsou nám oboum milá a nikdy neomrzí. 

Vstaneme později, já s nějvětší radostí přikoupím čokoládové koblížky ke snídani, protože to je prostě klasika našich sobotních rán, vezmem natěšeného psa a jde se a tak to bylo i tuto sobotu, navíc po delší době. A jelikož mrzlo, tak volba rumu s čajem v termosce s sebou byla jasná :-)

Jelikož se nám vůbec nechtělo tramvají, zvolili jsme pěší variantu rovnou z domova, svítilo sluníčko, sníh křupal pod nohama a vesele jsme došli přes centrum Poruby do Svinova k řece Odře, minuli náš Magický lesík a pokračovali dál směrem Výškovice na zamrzlé tůně. Je to několik meandrů za sebou, schovaných za loukou, v lesním porostu ukrytých :-). Tam jsem zjistila, že Davidův plán byl projít tůně ne kolem dokola, ale přímo po nich, tak hurá do toho, a jelikož jsem pusu nezavřela už od začátku procházky, protože to se musí využít, když nejdu sama, že :-) tak mi ji ještě více otevřelo podezřelé zakřupání pod nohama :-) zpět na vodní plochu jsme se vrátili, až po posilnění z plechových kouřících hrníčků a to až na samém konci ledu.

Výlet se blížil pomalu ke konci, tak jsme se ještě zašli zahřát po cestě na tramvaj do výletní hospůdky a s mírným dopravním zpožděním a fopa, kvůli nástupu našeho nejspíš velmi děsivě vyhlížejícího pejska bez náhubku, kdy řidič tramvaje velmi nahlas komunikoval s naší dvojicí, jestli máme náhubek, po odpovědi, že ovšem, jen ho musím vytáhnout z batohu, což jsem před okamžitým příjezdem tramvaje, bohužel nestíhala, stejně popošel a zodpovědně stál u své kabiny a čekal, než se vše uvede dle jeho bezpečnostních stanov na pravou míru a po mém hlasitém ujištění ( přece jenom by to přes celou délku tramvaje neviděl :-) ), že je už vše v pořádku a že můžeme jet, se tramvaj s velikou úlevou a pokojnými cestujícími rozjela k domovu :-) 

 

Kontakt

Veronika na výletě

veronikanavylete@volny.cz

Vyhledávání

© 2016 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode