Jeden volný den

20.01.2016 10:51

Jeden jediný vymodlený volný den mezi třemi dvanáctkami a pak dalšími dvěmi, se musel pořádně využít se vším všudy, dobré jídlo, pohyb a samozřejmě trochu dorodružství :-) Osvědčený vláček Brňák, který mi zatím vždycky jel načas, mně vyplinvul v Suchdole nad Odrou s tím, že si na zpáteční dojdu do Studénky, cca 17,5 km.

Přešli jsme silničné úsek v Suchdole a za chvilku se už ocitli v přírodě, bez aut, bez hluku, bez lidí, vykouklo sluníčko, ozářilo krajinu a mně bylo táák krásně, pustila jsem i pejska, ať se proběhně, než ho dám opět na vodítko ( v zimě vidí srnku snad na sto kilometrů a když nevidí, tak si ji tam domyslí :-) ) 

No, tak se tak kocháme a hned ze startu nám přeběhly zčistajasna před nosem bílé prdelky a můj milovaný spolucestovatel mně naprosto s čistým svědomím opustil, aniž jsem stačila otevřít pusu. Po necelé hodině stresu a strachu a vymyšlených náhradních psů z útulku se přede mnou objevil a byl velice šťastný, vysmátý a v očích jako fakt super zážitek, to jsem potřeboval, po třech dnech válení se doma :-) Tak měl chlapec utrum ještě větší než kdy měl a zbytek cesty jsem měla tahacího psa, držet jeho tempo bylo ze sprotovního hlediska úplně super, z hlediska časového ještě lepší, jinak bych vláček do Svinova na 16:08 nestíhala a musela bych čekat další hodinu. Akorát jsem pak doma večer už nebyla schopná udělat krok bez bolesti stehenních svalů :-) a co doma, už při výstupu z vlaku byly pro mne schody na mosty utrpením :-)

Ale božím :-)

A pečená černá ředkev s kuřetem byl výkvět mého kulinářského umění a nejlepší večeří na světě ( jak jinak, že :-) )

Kontakt

Veronika na výletě

veronikanavylete@volny.cz

Vyhledávání

© 2016 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode